Stolta bröder! ;)

Morning! I sverige är klockan nu ca 08.20 och fröken Nina är vaken.. eller ska jag säga fortfarande vaken ;) Var faktiskt en sväng till stranden nu i ensamheten, så sköööönt! Endast ljudet av havet.. Men när jag låg där i hettan så insåg jag att jag inte fotat nånting! Fotade med förra kameran och enda sedan den vart stulen så har jag vart tjurig haha. Aja..jag brukar sno lite bilder som jonas fotat istället ;D (sorry jonas!)

Hua, jag slutade som sagt att jobba på mitt jobb på Ibiza pga lite grejer, men ska nu åter tillbaka! Tur det att jag är välkommen tillbaka i huvudtaget haha. Jag kommer göra mina bröder mycket stolta när jag säger att jag spöade min förra kille här! Han gav löften han inte kunde hålla så han fick ett smakprov av det finska humöret vilket innebar - spark i skrevet och X antal knytnävslag i ansiket!..

Dock är det chefens kusin, så jah, jag är faktiskt paff att jag får sätta min fot där igen. Men Nina är på bättre humör nu när hon fått gjort sig av med lite agg! Han gör ju inte om samma visa om man säger så ;)

Ja annars så har det väl som sagt inte hänt så mkt, Jag ska försöka flytta till ny lägenhet så fort som möjligt.. börja jobba på säljare på stranden. För övrigt är det grymt mycket svenskar här! Vi har typ tagit över hela bargatan..


Kommentarer
Postat av: Leila

TA ÖVER BARGATAN !!!!!! haha :P

2009-06-01 @ 09:41:22
URL: http://leilanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0