Uppdaterat! Jag lever..

Jag har inge internet här, men jag orkar mig inte ut just nu, så jag förbereder ett blogginlägg istället. Jag sitter här i min snygga pyjamas har kikat lite på film så här på morgonkvisten. Jag har börjat saknat dom här små små sakerna, sånt som att bara ta det lugnt och se på en film, med lite chips och en cola.. jag har inte gjort det på 3 månader! Shit, jag har vart borta i 3 MÅNADER!...Men som sagt dom små sakerna, jag längtar hem till den svenska sommaren, jag vill bara få grilla med min familj, äta jordgubbar till efterrätt. Jag vill sitta ute och dricka en kopp kaffe och äta några bullar med min mamma och bröderna + deras härliga familjer, jag vill krama min hund! Jag vill åka bil med brudarna!

Ni tror jag förmodligen bor i paradiset just nu, men så är det faktiskt inte. Just nu finns ingen energi att kliva upp på dagarna, det är alldeles för varmt för att orka göra någonting vettigt, har inga pengar till att göra någonting, sånt som att hyra vespa, äta dyrt, köpa kläder. Många av mina nya vänner som jag träffat här har åkt hem. Jag jobbar 20.30 - 05.00 utan paus, utan mat och med lite pengar.


Men nu förhoppningsvis kanske jag kan börja känna mig lite piggare än vad jag gjort dom senaste 4 veckorna, nu slipper jag den ständiga oron att inte ha någonstans att bo. För om du inte visste de så har jag faktiskt vart hemlös i 4veckor, haft TUR att fått hoppat in 1 vecka på 4 olika ställen! Nu kan jag äntligen kanske få känna mig lugn.

ska avsluta nu och kanske ringa en signal till mamma, fast än jag pratade med henne igårkväll, men saknar hem nu! Hon lyckades faktiskt med sin motorcykel-teori idag! GRATTIS MAMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0