Mitt boende i rhodos!

Haha, vilken konstnär jag är!

Min första kamera vart ju stulen här nere på rhodos, och min andra kamera vill inte funka av någon anledning. Så jag tänkte, eftersom jag endå ligger hemma just nu och är sjuk (igen), så har ja inge bättre för mig än att rita av min lägenhet som jag flyttat in i. Den är faktiskt kanon bra jämför med många av lägenheterna här! Stor golvyta, fräscht, spis, kylskåp, stort badrum och balkong för 320euro i mån delat på två (eftersom jag har en rumskamrat) Kanon! Dessutom 2minuter från mitt jobb och vi bor ovanför en litet kiosk, blir det bättre eller!?


Kommentarer
Postat av: Leila

Är detta Kaluha hotell? ser ut så iallfall :)

2009-08-14 @ 00:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0