Meddelande

Så, jag tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg till alla som kommenterat. För jag har vart lite dålig på att svara på kommentarerna. 

Tack till alla goa som gett mig positiv respons på mina photoshopbilder! Blir så himla glad och peppad att fortsätta med att trixa i photoshop!

Och till dig Maria: Jag har inte glömt att jag ska fixa din design till bloggen, lite ont om tid här bara, men jag SKA fixa den åt dig! :)

Pebb: Så himla tacksam över att du frågar om det är nåt jag behöver hjälp med! :) Bara skönt att veta att du finns där och vill försöka hjälpa mig. Betyder mycket!

Carro,Pebb, Sara, Tilda, Ella - Jag saknar er! Men Nina är faktiskt hemma vääääldigt snart ska ni veta! ;) Kikat på resa hem!!! DET BLIR RÖJJ FÖR HELA SLANTEN! Och chips, dip, cola och massa skvaller på tildas baksida i poolen! Right!? ;) LÄÄNGAR efter er allihopa!

Bröder, mamma, totte, kida, och co. Familjen helt enkelt! Dom ska jag grilla med och krama i massor!!! Mamma om du läser detta så vill jag ha kött, sweet chili pasta, jordgubbar när jag kommer hem..ja allt möjligt. Hamburgare också från sibylla.. Max också..osså kommer jag nog behöva övningsköra med bilen igen haha.

Saknar er alla!!!

Många kramar från mig till er!

Kommentarer
Postat av: Ella

NIIINA! kom till mig och ät! ;) jag jobbar i en hamburgar grill i söråker nu! miss you babe. Kom hem, du har varit borta allt för stor del av mitt liv nu. pusss!

2009-07-31 @ 23:09:13
URL: http://epb.blogg.se/
Postat av: Petra

<3

2009-08-05 @ 19:48:26
URL: http://peea.blogg.se/
Postat av: Maria

Yeey :D

2009-08-10 @ 01:01:41
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0