Vem knackar på min dörr?





Här ligger jag och nattbloggar. Och kusliga har jag hört på nätterna.. Tänd lampan och luta er tillbaka så ska jag berätta..

Jag tror nämligen stenhårt på det övernaturliga. Har sett, hört och känt kusliga saker. Iallafall.. Jag bor i källaren på ett radhus. Och för ungefär en vecka sedan så hörde jag ett knack på min sovrumsdörr mitt i natten. Jag låg nämligen och datanörda så klart. Men det är ett klart ljud, så det går inte att missta att det kanske skulle ha knackat på en annan dörr. Hur som helst vart jag lite skraj, men tänkte att det kanske bara knäppte till i dörren. Det kan ju nämligen bli så ibland, när rumstempraturen ändras osv :)

Natten därpå är det likadant. Ett hårt knack på dörren. Alltså det är bara en gång "Knack". Även då lite skraj, men tänker att det fortfarande är dörren som knäpper av sig själv.

Tills..igårnatt. Alltså ungefär en vecka senare.. Denna gång knackar det TVÅ gånger på dörren..OCH DET kan inte vara dörren som bara knäpper! Det är ett riktigt klart ljud och högt, det är nästan så man vill säga : kom in. Fast när man sedan kommer på att klockan är 3 på natten och alla sover, så inser man att du nog inte vill veta vad det är som knackar.. :S

Folk frågar hur jag kan våga sova kvar, men det knackar och händer ju inget mer sen..dessutom är det ju någon vänlig som iaf knackar på innan den stiger in ;) haha.  Men i natt , än så länge har jag iaf inte hört nåt. Och hoppas att jag slipper! Man blir riktigt rädd faktiskt.




webvoter-omröstning
Tror du på det övernaturliga?

Ja
Ja, har sett/hört kusliga saker
Nej
Vet ej

Se resultat

Kommentarer
Postat av: Anna

Oooh scary!

2009-12-09 @ 13:38:06
URL: http://kissenodig.blogg.se/
Postat av: Elenor

Snart bli vi grannar! då är jag den som kommer knacka på ist ;) Så dom där kusliga knackningarna blir du ikke av med mouhaha

2009-12-09 @ 14:31:57
URL: http://epb.blogg.se/
Postat av: Melinda

Åh det är underbart med övernaturliga saker! Det bevisar ju faktiskt att vi inte är ensamma utan att det finns något där på "andra sidan". :) Jag tycker att det är mysigt, samtidigt som det ibland kan vara läskigt! :S :)

2010-01-09 @ 15:07:12
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0