Var det bra el en dålig kväll?



haha jag tror att "han hon där uppe" inte kunde bestämma sig för om han ville att jag skulle ha en bra dag igår eller en dålig dag.
Alltså igår lördag, hade jag, min mor och mina bröders flickvänner planerat en ute kväll, äta och dricka gott :) Men sedan började det..så mycket dåligt och bra på en och samma gång! Jag lägger upp det i punkter 



:( Det började med att 2 andra tjejer som skulle ha följt med hoppade av, lite tråkigt.. 

:) Men då följde mina bröder med på tjejkvällen istället :D Vilket jag gillar, efter som hela familjen vart samlad och sånt är mysigt. 

:( Men ingenting gick som planerat, vi skulle ju ha bokat bord, vilket vi GLÖMT 

:) men vi lyckades få ett bord endå för 6 personer :)

 :( Jag skulle dricka för första gången på länge, men då fanns ingen chaufför att ta sig hem med 

:) som tur är hade jag bara hunnit tagit 1 cider klockan 6, så klockan 1 kunde jag själv ta bilen hem 

:( Jag hade bara 50 kr med mig, fattigare än aldrig förr är jag nu :(

 :) Men jag gick hem med 300 kr, woho ;) 

:( Dock kom en mycket oönskad person till plats. >:(

 :( När jag tog bilen hem, så hade jag inga hemnycklar med mig! Och det var låst! Panik :(

 :) Jag ville bryta ihop, ingen hemma, alla i stan. Men så hade mamma en reservnyckel på sin nyckelknippa som jag just hade i handen :) Vilket jag faktiskt inte visste, utan bara chansade.




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej igen!

Tänkte bara höra me dig...går det att få tag i html färgerna genom pohotoshop? så man kan få samma färg i bakgrunden som headen typ.?



Kram

2009-12-06 @ 16:46:42
URL: http://iissic.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hehe ja förtsår det :P

många som vill ha. vad tar du för att göra en?

Ja hittade koden sen =) hehe försöker göra lite julstämming i min blogg haha..för att vara första gången som ja gör nått användbart i photoshop så tycker ja den blev okej iaf hehe :P



Kram

2009-12-06 @ 17:17:24
URL: http://iissic.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Cissi

hehe tack =)helt okej duger bra för mig hehe =)

jaha då är du en av dom få som gör det gratis :P

har du mycket och göra nu?

ja kan iaf ställa mig i kö för lite små pill och ändringar...eller ja..ja ställer mig i kö iaf om det är okej =)

så ska ja klura lite :D



Kram

2009-12-06 @ 17:36:36
URL: http://iissic.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Cissi

Okej va bra =)

ja funderar lite och så på hur ja skulle vilja ha den så skickar ja när ja har bestämt mig =)



Har du annars gjort under helgen då?



Kram

2009-12-06 @ 20:56:03
URL: http://iissic.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0