Till dig som väntar

Det är många som väntar på att få sina bilder omgjorda och andra väntar på design, jag får be om ursäkt att det dröjer länge ibland. Men faktiskt är det som så att man ska ha tid att sitta ner i lugn och ro vid datorn för att kunna arbeta i photoshop. Det tar minst 1½ timme av min fritid att skapa en helt ny bild. Och som det är just nu är det mycket omkring som händer på samma gång,

*det är lägenhetsvisningar,
*välja nya tapeter,
*skriva på kontrakt,
*inskrivning på AF.
*Möte med AF. 
*Hudvårdkonslut möten,
*Skriva Cv,
*Skriva personligt brev,
*ringa samtal,
*packa,
*jobba
*annan fritid..

Men jag kommer fixa bilderna som ni skickat in och design som jag lovat, men även inspirationen måste finnas för att det ska kunna hända något. prio nr 1 just nu är ju Robbin som ska ha design till ett cd-fodral
Så om du har bråttom med en bild och måste ha den klar samma dag, så kommer jag börja tacka nej, det sätter press på mig och min egna tid eftersom jag trotsallt gör det här gratis åt alla som frågar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är därför jag avvaktat och inte skickat något ännu ^^

2009-12-03 @ 17:01:50
URL: http://bubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0