Shit jag har bra nyheter!


SHIT jag har bra nyheter!!
Jag är så nära så nära att få ett jobb som man bara kan drömma om ! :D Jag fick positivt besked av företaget bara någon TIMME efter att jag skickade in min ansökan och vi kommer höras av mer i framtiden :>

Så när jag ska träffa dom..mina förhoppningsvis nya arbetskamrater så ska jag koppla på den norrländska charmen som ska göra mig oemotståndlig ! ;) Det jobbet är mitt!

Så när jag börjar jobba med dom, kommer jag resa mycket kring landet och jobba som "bildsäljare/bildredigerare". Personer får alltså bli sminkade och fotograferade, och mitt jobb då kommer att vara att jag ska gå igenom bilderna tillsammans med "modellen" och möjligtvis redigera om det behövs, sedan ta ett beslut om hur många av bilderna dom vill köpa. DET KOMMER BLIR SÅ JÄVLA ROILIGT OCH BRA DE HÄR!

Så ni måste hålla tummarna! Det verkar faktiskt väldigt ljust, då när vi pratade över telen så kände jag verkligen hur det klickade! Vi kom bra överens och...IIIH jag är så jävla glad nu att jag får ont i smilegroparna! Kände att jag behövde dela med mig till er andra också! :D PUSS på er!




Kommentarer
Postat av: Lynn

Vad roligt :) håller tummarna.

2009-12-02 @ 20:19:26
URL: http://lynnpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0