Petra <3 Petrus



Ja, vilket bra vän jag är alltså :) Jag gjorde Petra lycklig idag när jag sa att jag hade en man åt henne.. Titta bara så bra dom passar ihop ;) hihi



Faktiskt första gången som jag gör om en person till det motsatta könet :) Rätt bra gjort tycker jag. Och jag ska säga det att jag lämnade många detaljer orörda. Man ser ju att även i den "manliga versionen" så är det bland annat ögonen som är för kvinnliga. Men den här bilden var på skoj och jag ville inte göra den helt förändrar utan att man fortfarande ska se att det är petra :) Så jag är fullt medveten godningar




Kommentarer
Postat av: jenan

fin blogg du har =)

2009-12-06 @ 23:48:02
URL: http://jenoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0