Kill me now and let me eat!

Här ligger jag mitt i natta och är så jävla hungrig! :(
Tänk en kebabrulle fylld med pepperoni och vitlöksås, cola till det. Eller kinamat, friterade räkor och allt det där! ÅH eller smörgåstårta och cola! oh dear lord..  Pastasallad.. ELLER LAX, rökt lax, potatis och nå dillcitron sås <3

Fan nu vart jag törstig också..tänk cola... eller juice! och vad har jag ? Vatten..

Och inte kan jag somna heller! Läste en rubrik på Aftonbladet "dåligt minne? Sov på saken", så jag som har dåligt minne tog det bokstavligen och somnade direkt (klockan 20.00) . Vaknade klockan 00.00 inatt.. nu kan jag inte somna om istället, men jag vill, så det ska bli morgon fort..så jag kan få äta nångång!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0