Erika Johansson

Orginal



Efter




Ja jag börjar sakta men säkert pricka av min "photoshop kö-lista".
Robbins cd-framsida är klar och nu har jag gjort klar denna till Erika.
En annan kille kunde fått sin bild klar IDAG, men han har inte varit särskillt aktiv och skickat in en annan bild som jag bad honom om. Det är nämligen svårt att photoshopa en bild då personen i fråga är långt borta på bilden och om bilden dessutom är i ett litet format från början. Det orsakar att när jag skapar en ny bakgrund så kommer den vara skarp, medan personen är oskarp.. så snälla tänk på det när ni skickar in en bild :) skicka till [email protected] eller [email protected]



 

 


Kommentarer
Postat av: erika

Tack blev en cool bild =)

2009-12-06 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0