23 things about me



Brukar du komma i tid
:Tidsoptimist ;D
Vad hade du i din mun senast: Tandborsten
När mår du bra: -
När blev du fotad senast: ingen aning :P
Hur känner du dig nu: kill me now
Kan du laga mat: makaroner?
Vad tycker du om fötter: håll dom ren och luktfri så ska jag nog inte bry mig så mkt..
Är du smart: Jag har mina stunder ;)
Vad har du på dig: pyjamas
Vad saknar du: Pengar
Hade du en bra kväll igår: Vad gjorde jag igår? Senil..
Din favoritdryck på morgonen: juice eller te
Är du nöjd med ditt liv: nej
Vad vill du jobba som: bildredigerare
Har du tråkigt just nu: det säger väl sig själv när jag tar mig tid att besvara dessa frågor?
Vad gör livet värt att leva: Brad pitt haha
Vad i livet ångrar du: -
Är du musikalisk: njao
Vad lyssnar du på för musik: Allt från pop, rock, opera, ballader, techno till klassiskt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej
Är du bortskämd: nej
Är du trött: ja
Vad gör du imorgon: Skriver ett personligt brev och inväntar desperate housewies :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0