12:e så är det Mitt



Tja.. Ni vet att ibland har man sånna där dagar när man vaknar upp och man är så full av energi och allt känns bra? ...Idag är inte en sån dag

Jag är så slut! Herrejävlar asså.. Har endå sovit 10timmar i natt, dock 10timmar fylld av mardrömmar :( Inte så roligt. Mardrömmar är det sista jag behöver just nu. Jag är redan fylld med stress & tankar. Ibland känns det som om allt kommer gå åt helvete, ibland tycker jag att allt redan har gjort det. Men endå fortsätter man orka och kämpa. Jag är den där blodigeln som håller mig kvar trots att tändaren försöker elda bort mig.. Den där durasellkaninen som fortsätter gå och gå, trots att batteriet är slut. Den där fisken som fortsätter simma, fast än det inte finns vatten!

Ja hur som haver, så trots att det känns tungt med en flytt just nu så är det väl lite roligt på samma gång. Ha sitt egna ställe som mina söta damer kan besöka :) Från o med den 12:e tros jag kunna få börja flytta in. Så bärhjälp och inredningstips är varmt välkommet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0