Varför

Näe, det här kommer säkert låta tråkigt för alla andra, men själv tycker jag att det låter som en utmärkt idé. Är ju som sagt redan less på att vara tillbaka i Timrå. Vill ju nu vidare till Norge som man kan få tjäna pengar. Men undra om man inte ska stanna där, eller om jag nu reser runt istället? Men jag har kommit på det att jag kommer nog inte bo i Timrå nå mer efter de.

Jag vet inte vad det sitter i , men så fort man är tillbaka i hålan så försvinner ALL energi av någon anledning och man är städigt trött. Vissa dagar kanske man orkar vara glad.

Jannike o carro kom upp hit nu och härja! Sedan drar vi :] Saknar er!

Nu ska jag ut med mina älsklingar och åka bil! Hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0