tjäna pengar på bloggen

..skapar avundsjuka.


Nu måste jag bara få försvara det större bloggarna som alla hackar på! Folk påstår sig INTE vara avundsjuka och påstår att dom inte bryr sig om vad som skrivs..Men ärligt talat, vem skulle inte vilja kunna skriva om vad de åt till frukost och vilka kläder dom hade på sig under dagen och sedan kunna tjäna pengar på de!?

Och sedan är det som så att om man söker fel så hittar man dom, men att skriva att någon är ful och påpeka stavfel bara för att man inte gillar bloggen.. Och sedan påpekar dom att dom "inte bryr sig om den töntiga bloggen". Men vad jag vet, att när jag säger att jag inte bryr mig om tex en blogg, så är jag inte inne och läser den heller, jag kommenterar den inte, jag kommer knappt ihåg den..och om jag väl skulle läsa den så bekommer det mig inte det som skrivs i den... Eller hur?
Om personen i fråga, som skriver bloggen inte hade varit känd, så skulle ingen påpeka att hon/han är ful heller.. Men dom som fäller sådana kommentarer är Nollor som inte har någon riktig åsikt om varför tex bloggen är så dålig, men dom vill så gärna bli hörd att dom måste hitta nåt stavfel eller nånting om personens utseende att påpeka..


Jag vet inte hur läsarna tänker egentligen.. Blondinbella skriver om sin vardag och karriär, ingenting som provocerar. Men då tycker folk det är tråkigt och klagar. Tycker det är orättvist att dom inte kunde få göra detsamma. Medan dom samtidigt börjar klaga på ex, Kissie som gör allt för att provocera, men då tycker folk att det också är fel?? För att hon lyckas dra läsare till bloggen av "fel anledning". Men när ska folk bli nöjd då?? Jag blir bara så förbannad på att dom inte bryr sig, sedan så ska dom endå kommentera elaka elaka saker.

Tanken som slår mig är: SKulle dom verkligen  tycka att den där bloggerskan var så ful om hon inte var känd? Låt säga att första gången du får se blondinbellas el kissies utseende är när du gick på stan och råkade möta henne..Inte fan skulle man väl stanna upp och tänka "uew", nä det tror jag faktiskt INGEN skulle göra! Folk får ju faktiskt ta och tänka om, tänk om det var du som  hade den där bloggen och tjänade massor, vilka fel skulle man hitta på dig då?? Det finns alltid nånting man kan hitta att kommentera..om man letar efter de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0