roligare lista!

Jag fick mig just en snilleidé!!..fast egentligen är de väl inte allt för snille, ändå! Ni som tycker om att göra listor kan läsa detta otroligt braiga tipset! ;P haha Istället för att fylla i en lista där dom frågar om du är höger eller vänsterhänt, så stjäl/låna en lista från nån av de större bloggarna, där läsare fått ställa frågor. Ta med alla frågor, det kan ju verkligen bli heelt tokigt roligt! :D

Jag lånade den här listan från Stina-lee


Vilket är ditt favoritplagg?
just nu mina skinnleggins ;)

Hur många timmar måste du ägna åt dina 2 söta chihuahua hundar?
VA, detta har jag missat! Har jag TVÅ chihuahua hundar!?

En film du rekommenderar till en hemmakväll?
Wanted med angelina jolie är det grymmaste filmen jag sett!

Favoritgodis?
Choklad är Ninas bästa vän


Berätta hur du gör varje morgon för att fixa ditt hår? Använder du några speciella produkter?
Kudden..

Hur ser du din framtid?
jag <3 Photoshop. Design vill jag jobba med, ha familj och ett fint hus, resa mycket åh =)

Jag undrar hur man får bättre självförtroende & självkänsla?
Skit i alla andra och lev ditt liv som du vill. Respektera dig själv.. och tänk på det som du faktiskt är bra på och var nöjd över det som du tycker är fint på din kropp istället för att se ner på dig själv..haha vilken expert jag är!


Hur känns det att bli mamma?
vad sa du nu??

Är det dubbelt så jobbigt att ha två hundar än att ha en?
Jag fick låna brors båda hundar en gång och JA det är det



Vad anser du om olika bedövningar vid förlossningen?
Det kommer ju säkert göra sjuhelv*tes ont, men man vill väl ändå vara närvarande. Vad har du för åsikt?
Ne förmodligen vill man nog vara så långt borta som möjligt!! mig får dom gärna söva ner tro jag.

Får du många elaka mejl eller kommentarer?
Nej :D

Vilka länder/världsdelar har du varit i?
Finland, spanien 3ggr, thailand, Grekland

Vad är det bästa/sämsta med Malmö?
Vad tycker du om Lund?
jag har aldrig vart där

Hur ser en matdag ut för dig?
Alltså när och vad äter du på en dag ungefär?
Frukost, när jag vaknar
middag o kanske nå gotta,
kvällsfika

Har du nåt intresse för sport, som t.ex friidrott, fotboll eller ishockey? Att kolla på alltså.
Om man ska kolla på nån sport får det nog bli Hockey eller UFC

Om du fick 1 miljon kronor, vad skulle du göra för pengarna?
Köpa en fin lägenhet och bil och lite prylar som jag önskar mig

Vad gillar du för sorts musik?
Rock, pop, classic, opera, ballader, hårdrock, techno..you name it!

Jag har hört att ju smalare man är destå ondare gör det att föda barn, är det något som du är rädd för? Eller tror du att det är helt individuellt?
Jag ha också hört de!! :S Men jag vet inte..jag tror faktiskt det är individuellt

Du bor i Malmö nu ju, träffar du ofta på läsare när du hänger på stan och så? Mer än när du bodde i gbg?
Gör jag? jaaa..jag har iaf mina trogna läsare som jag umgås med nästan dagligen ;) Va, i vilket liv bodde jag i gbg?

Mitt hår är så himla slitet och har tappat gnistan, vad skulle DU göra för att få det att få energi och liv?
uhm, klippa det och färga?


Jag har naturligt rött hår. Vilka färger (kläder tänker jag mest på) tycker du att rödhåriga passar bäst i? Vilka färger är absolut-inte?
Men herregud! Ta på dig kläder bara! Det är välfrån person till person vilka kläder man passar i, inte hårfärgen som avgör väl?




Vad tkr du om prinsessan Madeleine?
Hon är väl fin :)

Brukar du vända på kudden för att få den "kalla sidan", eller e de bara jag som gör de?:P
Ne ibland gör även jag det, om det är väldigt varmt eller något


Är det sant att du gillar fiske? Kollade bakåt i arkivet, trodde inte det om dig. Har du provat fiske i malmö det kan vara ganska bra. Brukar vara där ibland och fiska har man tur så får man något :D
Jag gillar fiske! Tycker det är jätte roligt och håller på skratta ihjäl mig när jag får napp av någon anledning. Nej har inte prövat fisket i malmö ännu

Gör du något speciellt för att vara sådär smal som du va innan du skaffa barn eller hur man säger? Är du rädd för att få bristningar?
ÄR JAG MED BARN!?

Hej StinaLee!!! Jag älskar verkligen dina shoppingtips kan du inte skriva mer om kläder och vart du köper dina kläder och sånt??
Du kan kalla mig Nina.. Jag tänker inte skriva så mycket om kläder nej. SÅ tråkigt. Ledsen att göra dig besviken :(


Kommentarer
Postat av: M.

åh tar den listan med ;) något att göra när man har tråkigt ! haha :D

2009-08-29 @ 19:04:19
URL: http://poorqueemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0