Skvallerblogg


Haha. Jag är inte den som följer stockholmsbrudarnas bloggar. Där dom berättar vad dom åt till frukost, hur mycket deras löshår kostade och vart dom fixade sina naglar. Ibland i tråkigheten har man försökt spanat runt och hoppats på att nån kaaaanske kunde haft nåt roligare att berättat under dagen. Men nej. Men så hittade jag till den här bloggen.

För er andra som följer eller hänger med i "bloggvärlden" så görs det ju narr av alla de stora bloggarna. Love it. Sätter dom lite på plats men på ett rättvist sätt måste jag endå säga!

Haha så skönt. I en video - "dessie" eller va fan hon heter, så får hon en tårta kastad på sig! Synd att jag inte hann smaka på tårtan först.

Aja, ville bara Tipsa om bloggen till er som möjligtvis följer bloggvärlden.

God natt!


Kommentarer
Postat av: FS

Tack sööötnos!

Blir skitglad du är underbar ;)



kram

2009-08-13 @ 10:27:42
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: Anna Ö

Hejsan om du har tid lust & inspiration någon gång framöver i höst kan du gärna få göra om designen på min blogg om du vill. ! Den är jätte fin den du har gjort, men jag känner för något nytt nu :)

2009-08-13 @ 19:00:07
URL: http://bubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0