Provocera!..Eller?



jag följer ju inte allt för många bloggar, men vet om 2 stycken blondiner som är sååååå känd! ..Dom enda två som jag läst om som provocerar i sina bloggar. Dom gör det för att få fler läsare. Okej fine.. Men då betyder ju det att det är det enda sättet för dom att någonsin få läsare? Genom att bråka, skvallra och ljuga..Provocera! Och det är ju deras tips till alla där ute som vill få fler läsare till sin blogg.. Jag sa inte att det inte fungerar.. Men varken Kenza, Foki eller blondinbella som ÄR sveriges största bloggar behöver provocera sina läsare! Inte någon av de andra läsarna heller nästan tro jag.. Jag kan bara komma på 2 bloggar som måste provocera för att behålla sina läsare.. Ni vet vilka jag menar va? ;)

Om det jag startade en 3.e blogg full av lögner så skulle den heta NISSIE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0