Men slutar snart i Kaos




Nu var det väl ett tag sedan jag la upp något av mina egna photoshopbilder.. Jag påbörjade ju som sagt att skapa några bilder efter en låt, och precis som alla gissade rätt på så var det Under ytan. Det är väldigt svårt att skapa en mörk bild eftersom jag anpassar min bärbaras skärm. Så jag ser ju ex inte hur mörk bilden ser ut för andra. Blir bilden för mörk så ser man ju nästan inte den röda texten.. 

Idén till att jag börjar skapa bilder efter en låt dök upp när jag åkte bil. Under ytan spelades på radion och photoshopfreak som jag är funderar jag ju nästan städigt på vilka nya bilder man kan skapa! MEN hur som haver, genom att välja en text och skapa bilder därefter, det tvingar mig komma på bilder som faktiskt får mig att utvecklas :) Det  får mig att tänka lite utanför mina egna "områden" så att säga.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

fiin blogg :)



dagens fråga om "sommaren -09" finns nu att svara på :) http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/dagens-fraga.html#comment

2009-08-25 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0