Inte utan Leopardstövlarna


Gucci - släng dig i väggen!

Jag har fått min sweet chili pasta.. Jordgubbar..chips & dip. Igår så ha jag bubblat i tildas pool med brudarna och tända ljus utomhus. Så jävla nice!

Ikväll vart det fisketur! Det kom vi på helt upp & ned. Beslutsångest, så vi hade en 4pers konversation på msn. Och ALLA var verkligen överens om att Fiska var en bra ide! På med gummistövlarna och iväg! Inte alls nå pinsamt att komma in på macken i våra kläder - Gucci, släng dig i väggen!

Trots regn och bevakande turkar i en bil, så var det jäkla mysigt endå! Så vi har bestämt oss för att ta en heldag på camping. Tält, fiske och öl skulle det bli nästa gång

 




Kommentarer
Postat av: Ella

Tält, fiske och öl.. Räkna med Ella! ;)

2009-08-12 @ 00:58:16
URL: http://epb.blogg.se/
Postat av: Ella

Ni ser ut att ha haft en toppen kväll! =) tråkigt att jag inte kunde vara med, men jag är helt död i kroppen och hade verkligen ingen ork att haka på, somnade efter att vi pratat och vaknade för en stund sen... blä.

2009-08-12 @ 00:59:59
URL: http://epb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0