Gula faran!

 morning, eller god eftermiddag kanske? Oviktigt! MEN iallafall, tänkte göra ett litet inlägg så här på lördagen, jag åt min mycket hälsosamma frukost för ett tag sedan, resten av schweizernöten så att säga! Ska nu äta min middag, makaroner & ketchup! Så småning om försöka få på mig kläder som man kan visa sig ute med! Det händer nog inget speciellt ikväll, ska vara chaufför, måste ju spara så mycket pengar som jag bara kan. Har verkigen 0kr just nu. Och jag måste på väldigt kort tid nu spara till en resa till polen som sagt, ska dit och hälsa på en vän som jag jobbade med i Grekland, monica! Men jag har faktiskt varit mycket duktig ska jag säga! Ha redan lyckats spara ihop 650kr på 3 veckor UTAN att jobbat ännu! =D Men ställer man upp på grannar och familjen så belönnar det sig :)

Nu ska jag koka mina makaroner! Ha en fortsatt trelig lördag!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0