Drömtydning med Christina!



Vad drömde du inatt? Vad betydde det?
Här kan du fråga våran drömtydare Christina!
berätta din dröm och här på bloggen får du svaret efter bara några dagar! Otroligt va!

Haha detta är ju med en nypa salt! ;) MEN du kommer få ett svar på din dröm ;)



Titta bara på Pebb som fick svar från christina, på sin blogg! Jag har därför anställt Christina på min blogg nu.. Läs petras dröm och svaret från christina - drömtydaren!

Petras dröm: I natt drömde jag att jag var hos Mr.x på väggen hade han 7 hakkors, och under min läpp hade jag maja-blad som skulle bleka mina tänder och i min högra hand hade jag världens största kanyl.

Svar: Jag tolkar din dröm som en längtan.
En längtan efter en resa till Tyskland och Amsterdam. Där du kan få utlopp för dina vilda inre fantasier. Mr.X Står för Hitler. Någon du ser som en fadersfigur. (Din egna far behöver inte vara som Hitler)Svastika står oftast för gemenskap.
Du kanske saknar dina vänner och familjen. 7 st kan betyda att du kommer att ha 7 svåra år framför dig. Maja-bladet menar att någon kan bli sjuk, tex en förkylning eller så. Medan kanylen står för ångest.

------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Petras resopns: SVIIIIIN


Hahaha Jag tycker det lät ganska trovärdigt jag! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0