Yeah yeah..

tut alla go och glada, har inte vart så mkt uppdatering, men det har inte hänt allt för mkt heller. Jag kommer tyvärr inte kunna lägga upp nå fina bilder åt er, min kamera är stulen!!! :( arg!

Hur som haver, glöm allt som heter 2dagars, jag ha kört 8 dagars! ;) Nice nice. Känner mig lite lagomt varmpyr just nu, sover hela dagarna, vit som snön och är uppe tills solen stiger upp igen.

Jag har mött ett par kanon härliga svenskar som bor i lägenhet här, så dom hade ett rum över till mig, så just nu bor jag med dom, det tar mig 30 sekunder att komma till klubbarna istället för att ta bussen varje dag :D Önskar att ni kunde vart här nu, festa sönder placet.. Nu ska jag och jonas käka lite..ska kolla om jag hittar nå bilder att stjäla från honom först ;) PUSS



För övrigt, markus, på sista bilden, han skulle kunna vart sundborgarnas tredje brorsa! :P haha

Kommentarer
Postat av: Elenor

Neeeej! fan va surt att kameran blev stulen :/ feel for you, eftersom att jag själv vet hur de känns. Ser även en bild framför mig hur förbannad du va när du märkte de ;) (en komisk sådan haha, sry!)

Hoppas ni har det underbart iallafall, vi alla saknar dig! btw... när kommer du hem?!



HAHA ja jäklarns vilken likhet de va mellan grabben och sundborgs..

Hoppas du saknar oss också babe!

puss!

2009-04-22 @ 23:49:02
Postat av: Petra

Det stämmer fan om det där med Sundborg! Hope you got my sms. Saknar diiig! 8 dagars ooohoj. Jag skall banne mig sluta dricka (som jag alltid säger) men men. När fan kommer du hem bruden?! Det känns ju som att du börjar fastna där :P Aja.. nu ska jag ta min natts sömn. Hears babe! Pussheja

2009-04-26 @ 03:25:22
URL: http://peea.blogg.se/
Postat av: Petra

Babe! Vet inte om du läser :) hihi. Vet inte om du stängt av mobilen heller. Men meddelar här då. Haha. Jag har en idé om min blogg. Kom hem. Så styr du!

Puss & Kram från Skellefteå.

2009-04-27 @ 22:41:24
URL: http://peea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0