Ja jävlar va busigt du!

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag har haft! Jag inledde fredagen med att tillsammans med carro flänga runt lite på staden för att senare en ta en snabbtitt i Saras nya lägenhet. Sedan agerade jag chaffis åt lite folk och avslutade med att hälsa brorsans flickvän tillsammans med mor. Lördagen vart det en spontan utgång tillsammans med brors flickvän, hennes syster och en polare. Vi hade mycket skratt och tokigeheter på daltons för att senare stå i 300meters kö in till Aveny. Ah riktigt skoj hade jag iaf! Haha men bäst är väl endå när jag skulle dansa! Tänk er att där står jag uppklädd med kjol, strumpbyxor, höga stövlar och fint sminkad.. Brevid mig stod det en homosexuell kille..nej det är inte ett uttryck, han var faktiskt bög, men hur som haver, han stod där med slickat hår, jeans och skjorta, ja normalt klädd som kille liksom.. Men när både han och jag satte igång och dansa var det som om vi bytt kropp eller nåt!? JAG headbanga till "lejonkungens - hakonamatatta" medan HAN dansade översexuellt ! Ungefär som när en tjej ska vara översexig ! Ja ni kan ju tänka er synen hahaha. Fy fan vad jag skrattade! Idag skrattar jag fortfarande , men inte lika mycket eftersom jag har en härlig träningsvärk i nacken istället. Så idag fick bli en lugn dag med carro, vi gottade oss på Olearys med god mat, för att senare testa lyckan på en spelmaskin, vi vann väl inga pengar, men på en och samma slant så fick vi spela i ca 2 timmar , inte illa ! Så jag har haft en lyckad helg, men nästa helg blir bättre ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0