Ajsing bajsing lilla tjej!



Åh fan, jag svär faktiskt påtok för mycket, FY!

hm..Jag är fortfarande arg sen senaste inlägget..men kan endå inte låta bli att endå flina åt mig själv. Tror jag lyckades träffa iaf 8 svordomar om man räkna med titeln.. Jag svär faktiskt påtok för mycket har jag insett, fy på mig! När jag var lite svor jag fan aldrig! Men jag väger upp det nu istället ;) Dock låter det illa (skulle inte den där meningen sitta bättre om jag skrev) Dock låter jävligt illa? Det känns bättre att lägga till några svordomar i vissa meningar, för att verkligen betona vad man menar.

Låt säga att du skulle fråga mig om krog1 och krog2 är bra ställen att gå på..
På krog1 svarar jag : Det är bra
På krog2 svarar jag: Det är jävligt bra

Båda ställena svarade jag att det var bra, men med en svordom så betonade jag egentligen att krog2 var ännu bättre. Eller vad säger du? Visste kan du väl hålla med om det? Sådana tillfällen är väl mer okej, och jag anser på nåt sätt inte att det räknas som en svordom just då, om du förstår vad jag menar? Jag däremot svär i varannan meningen och DET kan låta illa för den som bor utanför Timrå :P Nej, nu ska en arg Nina försöka somna med hungrig mage och törstiga läppar. God natt för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0