Du lever för dig!!

 HEY YOU! Livet ska ha sina bra stunder och dom ska vara riktigt roliga.Du ska inte behöva känna att du ångrar sånt som du ville göra men aldrig gjorde! Bjud på dig själv, säg det du vill, skratta , sjung och dansa! Jag skäms inte åt mina kompisar om dom gör bort sig, jag skrattar med dom! Så om du håller tillbaka det du egentligen känner för pga dina kompisar så lever du ju inte för dig, du lever åt dom. Sluta anpassa livet efter vad du tror att andra vill att du ska vara. Du lever inte åt dina kompisar och inte ens dina föräldrar, du lever för dig och bara dig! Om någon annan skäms för det du gör, så är det DOM som är pinsam, så jag ska fan sluta bry mig! Jag har brytt mig för mycket förr men har nu mer och mer slutat bry mig om andra på det sättet. Jag är den som dansar på baren, sjunger och skrattar på tok för mycket när det är utgång, visst alla bjuder mer på sig själv när dom dricker men jag skulle kunna göra många av sakerna i nyktert tillstånd endå. Skillnad. Enda anledning att man inte gjort det många gånger är pga någons i ens närhet som skäms.. Fuck that! Jag kommer på två personer som inte bryr sig för att skämmas särskillt mycket, Petra Nilsson och Linnéa Andersson! ;) Hejja! Dom är dom där personerna som inte tycker att någon fråga är för dum för att ställas. Och om dom blir påpekad om sitt beteende som ger dom dig fingret.. I LOVE IT!

Du lever för dig och bara dig som sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0