nu är vi framme i Rhodos

Hej pojkar och flickor! Nu sitter vi här, efter många timmars resande! HELT SLUT! Men skönt väder iaf! ca 20grader, helt lagomt för fröken Nina! Önskar ni också kunde vara här och ge järnet tillsammans med mig och jonas! :D

Hela resan började med tåget ner till Arlanda , där vi fick sitta och vänta på vårat flyg i NIO jävla timmar! Men på nåt sätt så lyckades tiden springa iväg endå, vi underhöll oss själv med film och spel. Sedan flyg 3½ h..för att sedan byta flyg och resa i yttligare 1h. Dagen ha inte hunnit bjuda på så mkt ännu, det är vi för trötta för. Förhoppningsvis har energin kommit tillbaka efter en natts sömn. Jag saknar er! Sakna inte ihjäl er efter mig nu bara! .. Hm jag som tänkte ladda upp mina bilder så har jag glömt kameran i väskan.. och vi sitter här på ett internetcafé, så jag tänker stjäla en av jonas bilder istället ;) Men ska försöka komma ihåg kameran nästa besök på caféet..

Vad hittar ni på hemma då? Inge bus innan jag kommit hem! Jag vill fan vara med ju! ;) Jag hoppas ni är med på en utgång när eran goddess har återkommit ;) PUSS och smisk på stjärten


Kommentarer
Postat av: C

Bus var ju helgens tema, och du väljer att åka till värmen då. Men vi kan nog ordna nått värre kalas när du är på hemmaplan igen ;D Hoppas ni har det bra .

Puss

2009-04-13 @ 00:40:56
URL: http://ladylucifera.blogg.se/
Postat av: matilda

jag är som vanligt en katastrof varje fredag-lördag och denna helg hade man ju en "extra" dag på sig. perfekt! anywho, hoppas du solar och äter glass åt oss med :) pusspusspuss

2009-04-13 @ 18:17:21
URL: http://matildamikaela.blogg.se/
Postat av: älänår

Darling I'm HOOOOOME! kom hem klockan halv 5 imorse, och har ännu inte sovit något.. tomas skrattar åt mig och tycker jag ser ut att gå på droger. MEN jag är heller inte trött ;) Saknar dig, önskar jag kunde tillbringa värmen tillsammans med er. och såklart så väntas de ett brak-kalas när du kommer hem, då kanske vi kan ta trippen uppöver och ge järnet. Ses när du komma hem my lady.



Puss

2009-04-14 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0