Top Model !!


Eva "Diva" som vann americas top model med sina 165! Lika långt som mig de ;D yeah! Nej ville bara säga att den här bilden är grym, hon som hade sån spindelfobi. Sekunderna innan bilden togs, så grät hon järnet! Det ser man fan inte! 

Yes,  jag följer Top model, men jag skiter egentligen i hela programmet..Jag blir bara fascinerad av bilderna som man får se på slutet, det är faktiskt riktigt snygga bilder.. Av nån anledning så är dom intressanta tycker jag, dom är liksom inte så där gråa och tråkiga som bilderna i det svenska programmet som efter 2ggr lades ner!! Det såg ju bara ut som om det var nå amatörer hela högen! Om dom tex skulle "sväva/flyga" på ett foto, ja då såg man linan i bakgrunden.. Fuck that!


Dom här två första bilderna är också favoriter. Sedan har jag hejjade alla dessa damer, riktigt fina drag i ansiktet tycker jag :)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0