Robbilibobban!



Fick önskemål av en gammal klasskamrat att göra en bild med nån snygg bakgrund.. Han har inte sett den här bilden än. Och jag ska faktiskt tala om för er att jag blir nervös över vad folk ska tycka om bilderna som jag gjort till just dom. Dom kanske egentligen tycker det ser förjävligt ut? Man vet ju aldrig..eller dom kanske hade tänkt sig något annat..men hitills har jag bara fått bra respons av alla. Det får en att vilja fortsätta :) Dock ska jag även passa på att tala om att det tar lite tid att göra en bild..Man ska komma på idéer och hitta "material" och sedan få allt att matcha.. För mig tar en bild i genomsnitt 1timme att göra faktiskt. Ibland till o med längre beroende på om det är torka på idéer och så där.. Aja, nu sitter jag här med en kalaskula till mage..mätt som en gris! Jag tror alltid att jag orkar äta mer än vad jag egentligen gör. Snart ska jag dra iväg till staden och träffa carro, sitta på dallan och snacka nyktert över en Cola! Hörs inatt !

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0