mamma is back!

Mamma is back, som mina vänner säger! Yes, jag kom hem till Sverige nu i onsdagskväll. Kommer hem och styr lite, sedan kommer jag tyvärr dra igen.. Antingen nu på Onsdag eller nästa Söndag tyvärr..och då kommer jag inte hem försen September. Men min familj och mina vänner är hjärtligt välkommen att hälsa på! Ta sista minuten ner, så ha ni gratis boende hos mig :)

Fan asså när jag bodde där i Grekland, det var vampyrliv så det heter duga! Festa på kvällarna, sova på dagarna..jah jag lovar dig, du kan omöjligt hitta en person i grekland som är vitare än mig! Uppdateringen därifrån sög pung, men det är svårt utan dator ju. anyway, jag blev erbjuden jobb efter jobb på bargatan, så nu ska jag förhoppningsvis jobba på ett ställe som heter Ibiza, antingen som inkastare eller servitris. Dock förstår jag inte hur jag ska palla dagarna, när värmen stiger emot 40grader? Jag avskyr ju värme! Det som suger är även att jag inte kan ta med eller hälsa på folk. Men annars så saknar jag inte sverige så mycket faktiskt. Mår ju bara piss här ändå tyvärr..

Min lista på det jag ska göra innan jag åker igen:
Fira bror som fyller 30år
Hälsa på brors hundvalp
Pussa tonvis på Kida!
Tvätta!
Festa med polarna
Träffa Petra Nilsson
Träffa Eddie över lite krubb
Köra lite bil
Hälsa på mormor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0