Hej hopp Pillesnopp!

 Men tjena! Jag måste bara dela med mig av hur gött jag mår för tillfället..och ni som känner mig kommer INTE bli förvånad över vad det är som gör att jag mår så gött..Det är nämligen som så att jag sitter här i min älskade soffa, i mina nattkläder, svullar med chips, dip & cola..och lyssnar på Takida - curly sue.. Herregud !

Visst finns det en liten fördel med att jag är en sån nattuggla som jag är!? Tänk den stackaren som inte har nåt att göra på nätterna, ingen polare är vaken och alla gästboksinlägg är besvarade, då kan man ju hitta hit och läsa mina fantastiska meningar haha ;) Härlig morgonläsning om inte annat! HA där fick mamma o pappa så dom teg!

Hej hopp pillesnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0