/En tjej med funderingar

Det är jag som är nattbloggarn! :D
 Anyway, jag har just kikat runt på några bloggar och jag kan inte bergipa varför vi egentligen läser andras bloggar. Det är en grej att följa polarnas bloggar, uppdatera en själv om deras vardag eller skvaller, ah du fattar! Men resten, alltså dom stora bloggarna, 95% handlar ju bara om kläder och vad fan dom åt till frukost!? Whaaaat!!?? ...jag upprepar..WHAAT??? Vad är grejen? Men själv så följer jag Tyra sjöstedts blogg, men jag bryr mig absolut inte om nån dagens outfit som dom andra brudarna..men då måste jag ju fråga mig själv till o med varför jag läser hennes blogg? Hon har två katter, jobbar som modell och i butik..Ja, sedan har hon  nyss vart i thailand, men hur kan det komma sig att man liksom fastnar för att läsa om det egentligen? Det ger mig ju ingenting.. Är det nån som har svar eller helt enkelt nån bra teori? haha

/ En tjej med funderingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0