Är du en size zero?

 Size zero? Ja det har ju vart mycket snack om den där jäkla klädstorleken bland hollywood kändisarna. Men det är fan inte snyggt! Inte när man är så lång..inte på nån som är kort heller för den delen! Men hur som haver, jag är inget modefreak..så jag tänke fråga dig som är lite mer insatt i sånt där med kläder. Och min fråga till dig är . Vad är size zero för storlek, är det typ 32 (xs) ? Jag fick höra idag att jag tydligen har size zero i kläder, men det kan jag omöjligt ha! ..eller? Ne jag är smal, men inte sååå smal. Tycker inte jag iaf :P Jag har av nån anledning fått för mig att size zero är smalare än XS..ungefär att man skulle komme med en ny storlek.. Förklara för mig nu du som är mer kunnig än mig på de här :)










































Kommentarer
Postat av: petra

zero = xxs. Den storleken finns typ bara på JC:P

2009-04-08 @ 15:32:42
Postat av: elenor

size zero, som petra skriver är xxs, men även strl: 30 :P

2009-04-14 @ 10:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0