sudda bort din sura min

Anledningen till att jag skriver mycket just nu om att förändra sitt inre, är för att många just nu söker förändring. Många har börjat tagit tag i sig själva, tränar och några försöker jobba med sitt inre. Men man kan inte lägga sig för natten och hoppas på att morgondagen ska bli en bättre dag. Hur ska den kunna bli det? Jag tänkte att jag skulle ge er en sanning om du hitills bara funderat på att "du vill ha förändring" men ännu inte jobbat för den. Och så här lyder den sanningen: Om du vaknar imorgon och är samma människa då som du är idag, så varför skulle den dagen bli nå bättre än gårdagen?

Nu är den sanningen till er som tycker att de flesta dagar hade kunna varit bättre. Men om du vaknar imorgon och tänker i samma mönster som du gör idag. Vad ska då bli annolunda hade du tänkt?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0