livet är underbart ibland trots allt



Se va lycklig jag blir när jag gymmar..
Jag fick mig ett rejält skrattanfall precis innan pebb knäppte. Den här bilden var tillägnad tereze (av någon anledning? ) haha

Älskar hitills denna dag! Ja, idag känns det som man är kär i livet :) Jobbade imorse men de var lugnt ändå, va skönt att vara uppe tidigt på en helg, efter jobbet fikade jag hos mamma och sedan vart det gymmet med Pebb som sagt. Klockan är vid det här laget bara 12.40

Så efter träning  vart det hem och möta tapetserarn, "diskutera klister" (Nästa torsdag sätts det igång!).  Nu precis har jag duschat riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiktigt länge för en gångs skull..säkert 40 minuter i kokande vatten. Toadörren var öppen, det vart till o med imma på hallspegeln ska jag säga, så varmt var det!
Nu ska jag kasta på mig nå kläder, sen över till mamma som är barnvakt. Hälsa på där och sedan fortsätter kvällen med att sitta i soffan framför tv och gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0