Jag var typ död

Tjabba.

Asså fy fan va slut jag måste varit idag. Fick hoppa in på jobbet idag, men slutar som sagt tidigt. Så jag for till mamma direkt efter arbetet. Fika och sedan invänta reprisen av idol som började 11.30.

11.15 somnade jag på mammas soffa. Mamma väckte mig när Jay skulle sjunga. Jag såg. jag gillade det. Somnade om. Vaknade 16.00

Mamma försökte få liv i mig för att tala om att hon skulle på birsta med en vän. Hennes vän försökte hejja på mig. Men jag har inte ens reagerat att de fanns folk i vardagsrummet.. Det kan jag kalla för dödstrött

Jag är fortfarande helt slut. Ha varit orolig över att jag inte ska kunna somna inatt pga jag sov så länge. Men faktum är att jag har längtat hela dagen efter att få dregla på kudden. SÅ nu ska jag göra det! :)

God natt vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0