påbörja eran design

Okej, det är många som undrar över design till bloggen och anser sig inte kunna något. Jag kunde inte heller från början och man får testa sig fram helt enkelt. Iallafall, till dom som jag ska hjälpa med design, så tänkte jag att ni kan ju påbörja lite själva? Jag tror inte många av er förstår hur mycket tid och kreativitet det krävs för att kunna skapa något som passar en annan person. Jag ska ju designa nåt som ni ska gilla, inte jag

Så det lilla kan ni påbörja, resten kan jag göra :) Och jag har försökt tagit dom som är lättast att förstå.
Nu alla som bett om design, skicka bilder och beskrivning till min mail [email protected] Beskriv gärna hur ni vill ha bloggen. Men punkterna som jag länkat till nedan vill jag gärna att försöker fixa själva iaf. Då ser jag ungefär också vad ni är ute efter. Man får hjälpa till att jobba, jag gör ju detta trotsallt gratis :)

Färgkarta ( Alltså färdiga färgkoder om du vill ändra färg)

Ändra färg/typsnitt på Rubrik

Ändra färg på menyn

Ändra bakgrundsfärg på bloggen  (Behövs ej om du ska ha bild som bakgrund)

Ändra bakgrundsfärg på inläggen 










Kommentarer
Postat av: anna

skulle du kunna avslöja vad du använder för program och så? för antar att det finns många, så kan jag försöka knåpa ihop något själv. :-) försöka kan man alltid ^^ :-D

2009-12-08 @ 14:18:34
URL: http://bubbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0