Suomi


Titta va härligt! Finland

Asså fy fan va tiden går fort!
Jag tyckte nyss att det var tisdag och jag mummsa gotta till desperate housewives..och om 2 dagar är det tisdag igen! Aja, det är ju positivt, kan jag äta massa gotta igen till ett bra program!

Jag funderade nyss lite på planerna som är på G i år och det är mycket mysigt och roligt som kommer hända. Nästa helg blir det första grillningen ute om vädret tillåter. Brorsan fyller ju år då, så då blir det mys på uteplatsen. Jag har ju köpt ny lägenhet och den ska inredas! I mitten på juni får jag börja flytta in där. Och efter midsommar så åker jag, mamma, brorsan + hans familj och mina morbröder till Finland för en 50års fest. Så roligt när släkten är samlad! Planer på arbete i Norge finns det också, men ingenting är 100% klart ännu.. Sedan  så länge kommer det vara en liten lucka på allt roligt som jag vet om iaf. Men om allt går som planerat så kommer jag åka och fira min jul i spanien hos min faster som flyttar dit =D

Jag vet att man inte ska ha förväntningar..
men jag hoppas verkligen allt blir som jag tänkt mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0