Skallad idag ;(



Idag sitter jag hundvakt åt brorsans damp-men ack så söta-Jackrussel. Han har redan skallat mig en gång i dag och jag ska fortsätta vakta honom tills på söndag! Efter jag skrivit klart här så ska jag försöka vila mitt stackars huvud. Har huvudvärk, men det kommer inte från hunden, utan från mina ömmande axlar! Dock känns de lite som om jag har feber för stunden..  Så idag ska jag ta det lugnt då jag ska upp imorrn och jobba kl 7.

Morgondagen innefattar Jobb - sola - shoppa skor - middag. =) Jag stekte lite köttfärs i tisdags (tror jag att det var?) anyway, jag trodde att det skulle vara slut samma dag eller nåt. Men det visade sig att ½kg köttfärs räckte enda tills idag för mig! Så jah, jag har ätit taco tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Imorrn blir det middag tillsammans med Tess & Jonas. Guess what. Vi ska äta taco haha ;D

Vi hörs senare Bajsungar ;D Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0