Så kände jag mig typ






Så här kände jag mig tidigare..och jag känner mig fortfarande så här. Jag kom hem från jobbet och kände att jag behövde vila, den vilan däremot växte till en 4 timmars sömn istället. Jag dreglade på min arm :( uew.. Och som jag skrivit i de andra inläggen också så är det säkert från förra veckans maratonlopp mellan olika vänner som gjort mig slut på energin denna vecka. Jag orkar bara äta och finnas till i min lägenhet. Det är en konstig trötthet, inte bara lite seg och så som man kan vara. Utan verkligen döds-trött. Jag kan tänka mig fortsätta sova trots 4 timmar tidigare på dagen.

Ikväll blir det mys med me myself and I. Jag ska äta taco, dricka läsk, äta morotskaka, brieost, fläslfile och potatisgratäng. Haha ne, jag ska väl inte mixa allt på samma gång, utan äta det som faller mig in och njuta av det tysta omkring mig :)

Hare gött vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0