Njut av det lilla

 

Ikväll ska jag ha myskväll för mig själv! Tänkte börja med att äta taco och avnjuta Coca cola till det. Ta en värmande dusch och gosa ner mig i mjukiskläderna. Invänta på Desperate housewives och äta lite ..uhm..antingen choklad eller så blir det brieost. Hur som helst så längtar jag tills allt det här! Det är viktigt att kunna hitta de små sakerna som gör livet lite bättre. Jag försöker verkligen "befinna" mig här o nu då jag tycker att jag upplever något bra. Tex när jag väntar hela vecka på mitt favvo program. Då ser jag oftast till att äta nåt gott till och njuter av den timmen som programmet varar. Man skapar sina tillfällen, även dom lyckliga stunderna :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0