Ingen bra dag idag




Jag tror min själ har lämnat mig och tog energin med sig.
Inget speciellt som orsakat att jag känner mig låg idag. Men alla har vi väl sånna dagar då man är låg utan att veta varför. Jag tror i mitt fall att det är så mycket "Måsten" och sedan att jag skapar mina egna "måsten" och sånt som man borde och sånt som man skulle vilja. Allt de där skapar kaos i mitt stackars huvud. Det totalt låser sig sig och jag måste bara lägga mig ner och inte göra något istället. Det blir som en trasslig tråd som växer sig större och större och jag hinner inte reda ut den. Så nu har jag legat i en liknande fosterställning i 5,5 timme och lyssnat på en och samma låt i hopp om att den skulle ha piggat upp mig. Men icke. Och jag hatar när jag har den här känslan i kroppen.. Allt är verkligen värdelöst. Man känner ingen sympati för någon annan. Man orkar inte umgås med någon person. Maten är äcklig och jag är ful. Ja det finns alltså ingen positiv tanke i den här läget.

Jag gillar egentligen inte heller att skriva ut det här på bloggen, man blottar sig totalt. Men samtidigt så kan det vara skönt för någon annan som kanske känner samma sak och läser detta. Man känner sig inte ensam om det då och det är många gånger en tröst.


När jag loggade in och skulle skriva det här inlägget så hade en söt tjej vid namn Anna kommenterat så fint till mig. hon tackar mig för Ps-tipsen. och jag vill bara visa min uppskattning till att hon skrivit det och säga att det gav mig faktiskt lite glädje i denna gråa dag. Så tack själv för de fina orden :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Är glad att du skrev ut det!! Jag är likadan! Hade en sån dag igår och det känns fortfarande lite i kroppen :( Vill oxå tacka för dina PS-tips... håller på att lära mig hur jag gör en jäkla bakgrund till min blogspot hehe. Men är man trög som jag så tar det tid hehe.



Hoppas vi slipper fler såna här dippar i humöret! (Även om vi vet att dom kommer att komma :( )

2010-04-26 @ 16:08:54
URL: http://carolinesodergren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0