Framtida inredningen



Afton! Innan jag kastar mig i sängen och dreglar järnet så tänkte jag visa lite vad mina planer är för den nya lägenheten! Jag vill ha kakel i badrummet med golv-värme. En spegelgarderob i hallen. Och i köket hade jag faktiskt tänkt ha det väldigt likt som det är på bilden. Stenbänk och lysen osv. Vi får väl se om jag kan lyckas spara ihop till en kamera nu också så jag kan visa lite vrålsnygga bilder om några månader :) Så när det blir flytt i mitten av juni är alla sötisar välkommen att hjälpa till att flytta :> Det är faktiskt inte så mkt grejer att bära. Några få kartonger, soffa, bord, säng.

Så nu ska jag kasta mig i sängen och drömma om min nya lägenhet!
God natt vänner



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0