Fint ögonblick


(gammal bild)

Tidigare idag var jag hos min bror på besök. Lekte med lillskiten som är lite över 1år och försökte lära henne säga Faster. Hon försökte, men det var lite mer som "Tatteh" haha så charmigt! Och inte nog med det, så när jag skulle gå stod jag i dörren och vinkade hej då. Hon vinkade tillbaka och sedan gav jag henne en släng-kyss , ni vet..när man pussar på handen och riktar den emot personen och blåser. HON GJORDE LIKA TILLBAKA! Så jag tar mig en liten ära att få säga att jag är den första som fått en släng-kyss av charmtrollet :) Hon försökte till och med göra "puss-ljudet" <3 <3 <3 <3 <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh men gud så mysigt! Jag blir lite avis alltså.

2010-04-05 @ 23:50:00
URL: http://ladylucifera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0