dagen är över nu



Hej alla gofisar!
Jag uppdaterar lite om dagen för er som vill ha kvällsläsning innan sovtime :)
Jag jobbar som sagt väldigt korta dagar just nu och är alltså hemma till ca 12 på förmiddagen. Så idag har jag haft mig en jätte mysig heldag med Petra Nilsson. Vi fikade lite kaffe när jag kom till henne efter jobbet. Pratade, pratade & pratade! Sedan gick vi en prommis tillsammans med våra fyrbenta vänner. Efter en lunch på Sibylla så vart vi lite trötta och fortsatte våran pratstund hemma hos petra. Tiden sprang verkligen iväg samtidigt som den inte gjorde de. Vi har nu emot kvällen ätiti taco och tittat lite på tv tillsammans. När klockan slog 21.00 så var det time for me to go home. Nu har jag just kommit ur en lååång dusch. Fy fan så underbart det känns efteråt. Jag tänker liksom att jag renar mig från både bekymmer och stress när jag duschar.


Snart ska jag köpa mig en digitalkamera! Då kan jag lägga upp lite goa filmklipp på mig och vännerna när vi visar våra bästa sidor ;) Men nu ska jag ta och runda av här!


 Sov gott och ha händerna på täcket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0