Bort med skiten!







Jag fick mig visst ett himla ryck nu på kvällskvisten och började rensa lite bland sakerna här hemma. Jag avskyr när det inte är ordning och reda! Dock kan jag vara stökig ibland, men avskyr det och gillar verkligen att det är tomt på prylar nästan. Det som är bra med att man flyttar, då rensar man verkligen på sakerna och nu när det gått så kort tid mellan mina flyttar så kommer jag behöva rensa igen, andra gången på ett halvår alltså. Jag tycker det känns så himla skönt faktiskt att kasta massa onödigt skit. Det känns som om man rensar i sig själv på någotvis när man gör så. Man blir av med lite lasst liksom :) Att har för mycket saker omkring sig, det tar faktiskt energi!

Min bror har kvar lite av mina saker i sin källare, så jag var där i lördags och skulle kasta lite av mina saker. Så hittar jag några kuvert från min 15årsdag. Jag öppnar och hittar 200kr! *jippi* , jag hittade i nästa kuvert 100kr till! *glad tjej* och i det tredje kuvertet hittar jag 1000kr! *MYCKET GLAD TJEJ* haha. Ni ser ju hur glömsk jag är. Jag har liksom haft 1300 som väntat på mig i 7 år! ..herregud..


Kommentarer
Postat av: Risto

Omg 1300 pix som du kunde ha slänt av misstag ... du har mycket rätt i att det tar mycket energi att ha mycket saker. Känner själv att behöver rensa... =S

2010-04-18 @ 22:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0